1/27/14

Verkstadsplanering

I helgen var jag förbi Woody och kollade vad reglar och spånskivor kostar. Jag har också fått lite råd om vilken färg jag bör använda om jag tänker måla min gråa betong i garaget vit.
Min att göra lista toppas nu av:
- Måla den grå betongväggen vit.
- Köp in material och tillverka 2-4 arbetsbänkar liknande dessa: http://www.eaa1000.av.org/technicl/worktabl/tablefig.htm
- Få iväg beställning av stjärtkit till Vans

Annat på listan:
- Hämta annan utrustning som framförallt kompressor till bygglokalen
- Köp in elektrisk värmefläkt

Jag kommer att följa rådet jag läst på flera byggbloggar och bygga flera likadana bänkar som kan dras ihop för att bli en stor eller användas separat beroende på behov. Jag kommer att köra EAA USAs design men anpassa måtten efter vad som finns tillgängligt här, mina bänkar kommer att bli 60cm djupa.

No comments:

Post a Comment